Την Τετάρτη 13 Δεκεμβρίου, στο Radisson Blu Park Hotel, πραγματοποιήθηκε η Τελετή Απονομής των Healthy Food & Beverage Awards 2024 και Bio Food Awards 2024. Τα Healthy Food & Beverage Awards 2024 είναι τα βραβεία που διοργανώθηκαν από την BOUSSIAS events και αποτελούν την ουσιαστική μετεξέλιξη των Healthy Diet Awards, όπου για 4 συνεχόμενα έτη ανέδειξαν και επιβράβευσαν την αριστεία και την καινοτομία σε προϊόντα και υπηρεσίες που προάγουν την ισορροπημένη και υγιεινή διατροφή. Με την νέα διευρυμένη τους μορφή τα Healthy Food & Beverage Awards 2024, αποτέλεσαν ταυτόχρονα την σκέπη και για τα Bio Food Awards 2024, με κοινή κατεύθυνση να αναδείξουν και να επιβραβεύσουν τα υψηλής ποιότητας προϊόντα, τις πρωτοποριακές υπηρεσίες, καθώς και τις καινοτόμες επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον κλάδο των υγιεινών και βιολογικών προϊόντων και υπηρεσιών στην Ελλάδα.
Περισσότερα από 150 υψηλόβαθμα στελέχη επιχειρήσεων, εκπρόσωποι Φορέων, Πανεπιστημίων, Επαγγελματίες καθώς και εκπρόσωποι Τύπου, βρέθηκαν στην Τελετή Απονομής, επικροτώντας την καινοτομία και την ποιότητα των βραβευμένων υποψηφιοτήτων των εταιρειών-επιχειρήσεων που διαθέτουν τρόφιμα και ποτά ή παρέχουν υπηρεσίες, οι οποίες εξυπηρετούν ένα ισορροπημένο υγιεινό ή βιολογικό μοντέλο διατροφής και τα τελευταία χρόνια έχουν να επιδείξουν καινοτόμες πρακτικές.
Συνολικά, διακρίθηκαν 31 εταιρείες-επιχειρήσεις από ένα ευρύ φάσμα επιχειρηματικής δραστηριότητας πάνω σε όλες τις κατηγορίες των βραβείων.
Πιο συγκεκριμένα, Βραβείο απέσπασαν οι εταιρείες: Astarti Co., Athonites, BIOGEL ORIGINAL INNOVATION, Fitness Meals, Healthier Choice – MOOVEAT International, K22 Global Traders, MEDITERRA S.A., Mon Kooloor, Nutria AE, OhLaLow, PALIRIA, THAMMA Φυσικά Προϊόντα, VK Nutrition by vasileios karamanidis, AB Bασιλόπουλος, ΑΓΡΟΚΤΗΜΑ ΠΑΛΑΜΑΡΗΣ, ΑΓΡΟΚΤΗΜΑΤΑ ΚΡΗΤΗΣ Α.Ε., ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΚΟΥΡΗΣ ΚΑΙ ΣΙΑ ΑΕ, ΒΙΟΛΟΓΟΣ ΙΚΕ, Βιομηχανία Ζυμαρικών ΗΛΙΟΣ, ΔΕΛΤΑ ΤΡΟΦΙΜΑ Α.Ε., ΔΙΟΔΩΡΑ, ΔΙΟΣΚΟΥΡΙΔΗΣ IKE, ΔΩΔΩΝΗ Α.Ε., ΘΕΟΝΗ Α.Ε, ΚΡΕΜΜΥΔΑΣ ΒΙΟΚΙΒΩΤΙΑ-BIOKREMMYDAS, ΚΩΣΤΑΣ A. ΠΑΠΑΕΛΛΗΝΑΣ ΕΛΛΑΣ Α.Ε.Β.Ε., ΛΟΥΞ ΜΑΡΛΑΦΕΚΑΣ ΑΒΕΕ, ΜΑΝΙΤΑΡΙΑ ΔΙΡΦΥΣ ΙΚΕ, ΟΛΥΜΠΟΣ – ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΓΑΛΑΚΤΟΚΟΜΕΙΑ Α.Ε, ΣΤΕΛΙΟΣ ΚΑΝΑΚΗΣ ΑΒΕΕ και ΦΑΙΔΩΝ Α.Ε..
Επίσης, οι εταιρείες οι οποίες κατέκτησαν την υψηλότερη βαθμολογία στο σύνολο των υποψηφιοτήτων, αποσπώντας το Platinum Βραβείο ήταν οι: Nutria AE με την υποψηφιότητα Ιωνίς Eξαιρετικό Παρθένο Ελαιόλαδο – Κορωνέικη Ποικιλία, ΘΕΟΝΗ Α.Ε με την υποψηφιότητα Φυσικό Μεταλλικό Νερό Θεόνη Στη Χάρτινη 100% Ανακυκλώσιμη Συσκευασία και Βιομηχανία Ζυμαρικών ΗΛΙΟΣ με την υποψηφιότητα με την υποψηφιότητα Βιολογικά Ζυμαρικά ΗΛΙΟΣ Χωρίς Γλουτένη από Όσπρια, Λαχανικά και Δημητριακά.
Η βραδιά όπως πάντα κορυφώθηκε με την απονομή των μεγάλων βραβείων της χρονιάς, του Grand Awards, όπου η ΔΩΔΩΝΗ Α.Ε. αναδείχθηκε Healthy Food & Beverage Brand of the Year και η Βιομηχανία Ζυμαρικών ΗΛΙΟΣ αναδείχθηκε Healthy Food & Beverage Company of the Year.
Η βραδιά των βραβείων ξεκίνησε με τον χαιρετισμό της Άννας Μαρίας Παπίρη, Wellness Editor – Author, Co-Founder Wellness Project, BOUSSIAS events, η οποία μεταξύ άλλων ανέφερε: «Η αγορά των υγιεινών τροφίμων και ποτών διευρύνεται σε νέες προϊοντικές κατηγορίες προκυμμένου να καλύψουν το σύγχρονο, ευαισθητοποιημένο καταναλωτικό κοινό. Σύμφωνα με μελέτη της Tetra Pak Index η οποία διεξήχθει το 2023 υποστηρίζεται ότι το 66% των καταναλωτών έχει καλλιεργήσει μεγαλύτερη ανησυχία σχετικά με τη διατροφή τους και γι’ αυτό επιλέγουν προϊόντα με θετική επίδραση στην συνολική τους ευεξία, ενώ ένα σημαντικό ποσοστό των ερωτηθέντων είναι πρόθυμοι να τροποποιήσουν τις διατροφικές τους συνήθειες για να προστατεύσουν το περιβάλλον και κατ’ επέκταση τον πλανήτη, μέσα σ’ αυτό το πλαίσιο έχει σχηματιστεί μία νέα ομάδα καταναλωτών που ονομάζεται climatarians. Οι μετρήσεις της αγοράς των φυτοπροστατευτικών προϊόντων δείχνουν ότι η ανοδική τάση των βιολογικών προϊόντων συνεχίζεται καθώς βιώνουμε μία αυξανόμενη ευαισθητοποίηση του καταναλωτικού κοινού για την προστασία του περιβάλλοντος για πιο ποιοτικά προϊόντα στη διατροφή και την καθημερινότητά τους. Στην χώρα μας, η αγορά των βιολογικών φυτοπροστατευτικών προϊόντων είναι σχετικά μικρή, αλλά αναπτύσσεται με αισιόδοξους ρυθμούς. Σύμφωνα με τα στοιχεία της Ένωσης Βιοκαλλιεργητών Ελλάδας, οι πωλήσεις βιολογικών φυτοπροστατευτικών στην Ελλάδα το 2022 αυξήθηκαν κατά 10% συγκριτικά με το 2021, αγγίζοντας τα 30 εκατ. ευρώ. Η συνολική αξία της αγοράς των βιολογικών φυτοπροστατευτικών προϊόντων στην χώρα μας εκτιμάται ότι θα φτάσει τα 50 εκατομμύρια ευρώ μέχρι το 2025».
Στην συνέχεια, ο Γεώργιος Μπόσκου, Πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής των Healthy Food & Beverage Awards 2024 και Bio Food Awards 2024, Αναπληρωτής Καθηγητής Οργάνωσης & Διαχείρισης Μονάδων Διατροφής, Αναπληρωτής Κοσμήτορας Σχολής Επιστημών Υγείας & Αγωγής, Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο, άφησε το δικό του ξεχωριστό στίγμα στην βραδιά με το μήνυμά του αναφέροντας: «Τα τρόφιμα δεν είναι φάρμακα, δεν τεκμηριώνεται η σχετική φράση του Ιπποκράτη, δεν την είπε ή έγραψε ποτέ. Δεν είναι φάρμακα γιατί δεν μπορούν να δώσουν άμεσα θεραπευτικά αποτελέσματα σε μικρές ποσότητες. Μπορεί όμως το σύνολο των διατροφικών μας επιλογών, σε βάθος χρόνου, να έχει θετικές επιπτώσεις στην υγεία. Τα τρόφιμα δεν είναι φάρμακα γιατί, σε αντίθεση με τα δεύτερα, είναι και πρέπει να είναι νόστιμα και άμεσα διαθέσιμα. Η βιομηχανία τροφίμων τα τελευταία είκοσι χρόνια έχει δώσει βαρύτητα στην παραγωγή τροφίμων με καλύτερο διατροφικό προφίλ. Η ανασύνθεση των τροφίμων είναι απαίτηση των καιρών για την ανάπτυξη την βιώσιμη διατροφής, δηλαδή για την υγεία του ανθρώπου αλλά και την αειφορία του πλανήτη που ζούμε. Η εταιρεία Boussias Events, αντιλαμβανόμενη την κοινωνική της ευθύνη, έχει καθιερώσει το διαγωνισμό για τα Healthy Food Awards καθώς και για τα Vegan & Plant Based Awards για να αναδείξει εκείνες τις επιχειρήσεις που θέλουν να είναι μπροστά από τον καιρό τους και να συμβάλουν στην υγιεινή διατροφή, το περιβάλλον και το σεβασμό των ζώων».
Η Βάσω Παπαδημητρίου, Γενική Διευθύντρια ΣΕΒΤ, απηύθυνε χαιρετισμό στην έναρξη της βραδιάς, η οποία ανέφερε: «Ο κλάδος μας σήμερα αντιμετωπίζει πληθώρα προκλήσεων σε εθνικό, ευρωπαϊκό και παγκόσμιο επίπεδο, που απαιτούν ισχυρά αντανακλαστικά. Οι πιο σημαντικές είναι: • η συμβολή της διατροφής στην ευζωία, στην αντιμετώπιση του υποσιτισμού, της παχυσαρκίας και της υγιούς γήρανσης, • η μετάβαση σε βιώσιμα συστήματα τροφίμων που συνδέεται άμεσα με τον μετριασμό της κλιματικής αλλαγής και την ανάγκη για υπεύθυνη διαχείριση των φυσικών πόρων σε νερό και ενέργεια, • η ευρωπαϊκή πολιτική για την κυκλική οικονομία με στόχο τη μείωση της σπατάλης των τροφίμων, την αξιοποίηση των απορριμμάτων και τον επανασχεδιασμό των συσκευασιών και • η σύνδεση της καινοτομίας με τη μεταποίηση για τη βελτίωση της διατροφής και τη μείωση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων από την κατανάλωση των τροφίμων.
Ο καταναλωτής πάντοτε βρισκόταν στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος της Βιομηχανίας Τροφίμων και Ποτών. Σήμερα, ακόμη περισσότερο και επομένως πρωταρχικός στόχος των επιχειρήσεων του κλάδου είναι η διατήρηση της εμπιστοσύνης του στα προϊόντα διατροφής. Ο καταναλωτής, στις μέρες μας, έχει άμεση πρόσβαση σε ένα τεράστιο όγκο πληροφοριών, που καθορίζει σημαντικά τις επιλογές και τη στάση του απέναντι σε προϊόντα, δίαιτες, διατροφικά πρότυπα και παραγωγικά μοντέλα με αποτέλεσμα να γίνεται ολοένα και πιο απαιτητικός, να συμμετέχει ενεργά σε θέματα, που σχετίζονται με την διατροφή του και να μην παραμένει απλά ο τελικός χρήστης. Άλλωστε, τα τρόφιμα δεν καλύπτουν μόνο βασικές μας ανάγκες, είναι απόλαυση και σε πολλές περιπτώσεις τρόπος ζωής. Με άλλα λόγια η διατροφή είναι άμεσα συνδεδεμένη με ιστορικές, πολιτιστικές και κοινωνικές αξίες που επηρεάζουν τον τρόπο που ζούμε και αποτελεί άρρηκτο στοιχείο της πολιτισμικής μας ταυτότητας».
Επίσης, χαιρετισμό στην βραδιά απηύθυνε ο Ιωάννης Σμαρνάκης, Πρόεδρος της Πανελλήνιας Ένωσης Τεχνολόγων Τροφίμων, ο οποίος μεταξύ άλλων επισήμανε: «Η σπατάλη των φυσικών πόρων και η αλόγιστη χρήση τους αποτελεί το μοντέλο παραγωγής /διάθεσης /κατανάλωσης των τελευταίων ετών, προκειμένου να καλυφθούν υπερκαταναλωτικές ανάγκες. Τα παραπάνω είχαν μεταξύ άλλων ως αποτέλεσμα την επιβάρυνση του περιβάλλοντος μέσω υψηλού αποτυπώματος, την υπερκατανάλωση νερού, μείωση φυσικών πόρων και αύξηση θερμοκρασίας ατμόσφαιρας. Επίσης, τη σπατάλη τροφίμων και απόρριψη του 30% περίπου των προϊόντων πριν καν χρησιμοποιηθούν. Η οποία αντιστοιχεί στην καλλιέργεια του 1/3 της εκμεταλλεύσιμης γης παγκοσμίως και την αύξηση θανάτων λόγω μην ενδημικών νόσων οι οποίοι σύμφωνα με τα στοιχεία του ΠΟΥ, σχετίζονται με υπερβολική κατανάλωση αλατιού, ζάχαρης, υδρογονωμένων λιπών. Συγχρόνως η αύξηση του προσδόκιμου ζωής στον δυτικό κόσμο ανέδειξε νέες ανάγκες διατροφής και εν γένει διαβίωσης , ενός γερασμένου πλέον κόσμου. Οι συστάσεις του ΠΟΥ, για μείωση περιεκτικότητας σε αλάτι, κορεσμένα λίπη, πρόσθετα σάκχαρα και ενεργειακή αξία, καθώς και της βελτίωσης της διαθεσιμότητας μικρών μερίδων, αποτελεί σημαντικό πεδίο αλλαγών στην διατροφή που βιώνουμε ήδη στις καθημερινές επιλογές.
Προκειμένου να βελτιωθεί η υγεία των ανθρώπων, η υγιεινή πρέπει να αποτελέσει την αυτονόητη επιλογή όχι μόνο στην διατροφή αλλά και στον τρόπο ζωής. Για την επίτευξη αυτού του στόχου, απαιτείται μια συνολική προσέγγιση, φυσικό και κοινωνικό περιβάλλον που να στηρίζει και να ενθαρρύνει ορθές πρακτικές κατανάλωσης τροφίμων και άσκησης, αντικειμενικές διατροφικές πληροφορίες και εκπαίδευση με γνώμονα τη δημόσια υγεία, αποτελούν καθοριστικής σημασίας παράγοντες. Η βελτίωση των προϊόντων τροφίμων, μεταξύ άλλων, μέσω της μείωσης της περιεκτικότητας σε αλάτι, κορεσμένα λίπη, πρόσθετα σάκχαρα και ενεργειακή αξία, καθώς και της βελτίωσης της διαθεσιμότητας μικρών και/ή μεσαίων μερίδων, αποτελεί σημαντικό μέσο που καθιστά αυτονόητη την υγιή επιλογή».
Το μη διαγωνιστικό μέρος της βραδιάς ολοκληρώθηκε με την απονομή των τιμητικών βραβείων για τα Healthy Food & Beverage Awards 2024 και Bio Food Awards 2024, όπου o Αλέξανδρος Μερκούρης, παρέλαβε τιμητικό βραβείο για την σκηνοθεσία του ντοκιμαντέρ «Το τέλειο γεύμα» και ο Βασίλειος Ζαμπούνης παρέλαβε τιμητικό βραβείο για τη συνολική προσφορά στην ελαιοκομία, τη μεσογειακή διατροφή και το ελαιόλαδο.
Χορηγός επικοινωνίας των Healthy Food & Beverage Awards 2024 και Bio Food Awards 2024 ήταν το fmh.gr.
Official Publications: σελφ σέρβις και Food Reporter.
Healthy Food & Beverage Brand of the Year | |
ΔΩΔΩΝΗ Α.Ε. | |
Healthy Food & Beverage Company of the Year | |
Βιομηχανία Ζυμαρικών ΗΛΙΟΣ | |
Healthy Food & Beverage Awards 2024 | |
Πυλώνας 1: Healthy Food Product | |
PLATINUM | Nutria AE | Ιωνίς Eξαιρετικό Παρθένο Ελαιόλαδο - Κορωνέικη Ποικιλία |
Pasta | |
GOLD | ΜΑΝΙΤΑΡΙΑ ΔΙΡΦΥΣ ΙΚΕ | ΔΙΡΦΥΣ Ταλιολίνι Με Cordyceps Κατσικίσιο Γάλα & Αυγά Ορτυκιού |
SILVER | Βιομηχανία Ζυμαρικών ΗΛΙΟΣ | Ζυμαρικά ΗΛΙΟΣ Ολικής Άλεσης με Χαρούπι και Δίκταμο Κρήτης |
BRONZE | Βιομηχανία Ζυμαρικών ΗΛΙΟΣ | Βιολογικά Ζυμαρικά ΗΛΙΟΣ Χωρίς Γλουτένη από Όσπρια, Λαχανικά και Δημητριακά |
Olive oil | |
GOLD | Nutria AE | Ιωνίς Eξαιρετικό Παρθένο Ελαιόλαδο - Κορωνέικη Ποικιλία |
Protein | |
GOLD | ΒΙΟΛΟΓΟΣ ΙΚΕ | Πρωτεΐνη ορού γάλακτος / Ελληνική Αιγοπρόβεια Πρωτεΐνη |
SILVER | ΔΕΛΤΑ ΤΡΟΦΙΜΑ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Α.Ε. | VITALINE PUDDING |
BRONZE | Healthier Choice - MOOVEAT International | Για το MOOVEAT on the WHEY protein μονοδόση |
Spread | |
GOLD | ΔΩΔΩΝΗ Α.Ε. | Γαλοτύρι ΔΩΔΩΝΗ |
SILVER | ΔΩΔΩΝΗ Α.Ε. | ΔΩΔΩΝΗ Spread |
Eggs | |
GOLD | ΑΓΡΟΚΤΗΜΑΤΑ ΚΡΗΤΗΣ Α.Ε. | Αυγά ΑΡΩΜΑ ΚΡΗΤΗΣ Ω3 |
Ice cream | |
GOLD | OhLaLow | Healthy made delicious - OhLaLow |
Snack | |
GOLD | ΔΩΔΩΝΗ Α.Ε. | ΔΩΔΩΝΗ Baked Cheese Thins |
SILVER | K22 Global Traders | Nutri Valley Αφράτες Γκοφρέτες |
Dairy Product | |
GOLD | ΔΩΔΩΝΗ Α.Ε. | Γιαούρτι ΔΩΔΩΝΗ Στραγγιστό |
SILVER | ΟΛΥΜΠΟΣ - ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΓΑΛΑΚΤΟΚΟΜΕΙΑ Α.Ε | ΟΛΥΜΠΟΣ ΚΕΦΙΡ ΜΕ ΓΕΥΣΕΙΣ |
BRONZE | ΔΩΔΩΝΗ Α.Ε. | Παραδοσιακό γιαούρτι ΔΩΔΩΝΗ |
BRONZE | ΟΛΥΜΠΟΣ - ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΓΑΛΑΚΤΟΚΟΜΕΙΑ Α.Ε | ΣΕΙΡΑ ΟΛΥΜΠΟΣ PROTEIN |
Bakery Product | |
GOLD | ΦΑΙΔΩΝ Α.Ε. |Crispbreads βρώμης 180γρ |
SILVER | ΣΤΕΛΙΟΣ ΚΑΝΑΚΗΣ ΑΒΕΕ | ΠΟΛΥΣΠΟΡΟ ΨΩΜΙ PREBIOTIC |
SILVER | ΦΑΙΔΩΝ Α.Ε. | Crispbreads βρώμης 100γρ |
BRONZE | Astarti Co. | Βιολογικό Λαδοπαξίμαδο Astarti |
BRONZE | Mon Kooloor | Σειρά Κουλουριών Ευεξίας – Mon Fitness |
Meal Product / Ready to eat | |
GOLD | PALIRIA | Paliria ON YOUR SIDE |
Functional Product | |
GOLD | ΟΛΥΜΠΟΣ - ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΓΑΛΑΚΤΟΚΟΜΕΙΑ Α.Ε | ΟΛΥΜΠΟΣ ΚΕΦΙΡ ΜΕ ΓΕΥΣΕΙΣ |
Food Product for Children | |
GOLD | ΑΓΡΟΚΤΗΜΑ ΠΑΛΑΜΑΡΗΣ | 6ΚΡΟΚΟ |
Canned Shea Food | |
GOLD | ΚΩΣΤΑΣ A. ΠΑΠΑΕΛΛΗΝΑΣ ΕΛΛΑΣ Α.Ε.Β.Ε. | GEISHA ΤΟΝΟΣ ΣΕ ΝΕΡΟ ΚΑΙ ΛΑΔΙ HIGH PROTEIN |
Raw packaged meat | |
GOLD | ΑΓΡΟΚΤΗΜΑΤΑ ΚΡΗΤΗΣ Α.Ε. | ΚΟΤΟΠΟΥΛΟ ΑΡΩΜΑ ΚΡΗΤΗΣ |
Cheese | |
GOLD | ΔΩΔΩΝΗ Α.Ε. | Φέτα ΔΩΔΩΝΗ Π.Ο.Π. με 40% λιγότερο αλάτι |
Πυλώνας 2. Healthy Beverage Product | |
PLATINUM | ΘΕΟΝΗ Α.Ε | Φυσικό Μεταλλικό Νερό Θεόνη Στη Χάρτινη 100% Ανακυκλώσιμη Συσκευασία |
Low to sugar Beverage | |
GOLD | ΛΟΥΞ ΜΑΡΛΑΦΕΚΑΣ ΑΒΕΕ | λουξ free |
Ice Tea Beverage / Series | |
GOLD | THAMMA Φυσικά Προϊόντα | THAMMA Organic Iced Teas |
Natural Mineral Carbonated Water | |
GOLD | ΘΕΟΝΗ Α.Ε | Theoni Sparkling Water in glass bottle |
Natural Mineral Water | |
GOLD | ΘΕΟΝΗ Α.Ε | Φυσικό Μεταλλικό Νερό Θεόνη Στη Χάρτινη 100% Ανακυκλώσιμη Συσκευασία |
Natural mineral water for children | |
GOLD | ΘΕΟΝΗ Α.Ε | Φυσικό Μεταλλικό Νερό Θεόνη Στη Χάρτινη 100% Ανακυκλώσιμη Συσκευασία |
Herbal Beverage | |
GOLD | ΔΙΟΣΚΟΥΡΙΔΗΣ IKE | ΒΙΟΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΡΟΦΗΜΑΤΑ ΜΕΛΙΟΥ DIOSCURIDES |
SILVER | BIOGEL ORIGINAL INNOVATION | PSILORITIS ALOE VERA CRETAN POWER HERBS ΒΙΟΛΟΓΙΚΗΣ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑΣ |
Juice | |
Line of Fresh Juice | |
SILVER | AB Bασιλόπουλος | Nature’s Promise Χυμοί – Η υγιεινή διατροφή έχει απολαυστική γεύση! |
Refrigerated juice | |
GOLD | ΔΕΛΤΑ ΤΡΟΦΙΜΑ Α.Ε. | ΔΕΛΤΑ LIFE FUNCTIONAL ΧΥΜΟΙ |
Line of Smoothies | |
GOLD | AB Bασιλόπουλος | Nature’s Promise Smoothies |
Πυλώνας 3. Healthy Food & Beverage Service | |
Nutritionist Office | |
SILVER | VK Nutrition by Vasileios Karamanidis |
Healthy Food & Beverage Online Service | |
GOLD | Fitness Meals |
Πυλώνας 4. Healthy Food & Beverage Marketing & RnD | |
Marketing or Social media Campaign | |
BRONZE | Κώστας Παπαέλληνας Ελλάς Α.Ε.Β.Ε. | Τόνος GEISHA σε λάδι και νερό - Καμπάνια "Που χάνεται η τροφή" |
Brand extension | |
SILVER | Βιομηχανία Ζυμαρικών ΗΛΙΟΣ | Ζυμαρικά ΗΛΙΟΣ Ολικής Άλεσης με Χαρούπι και Δίκταμο Κρήτης |
Technology innovation | |
SILVER | MEDITERRA S.A. | Χρήση Μεθόδου Λυοφιλίωσης / Κρυοξήρανσης Για Την Σειρά Προϊόντων CULTURA MEDITERRA |
BIO Food Awards 2024 | |
Πυλώνας 5. Bio Food Product | |
PLATINUM | Βιομηχανία Ζυμαρικών ΗΛΙΟΣ | Βιολογικά Ζυμαρικά ΗΛΙΟΣ Χωρίς Γλουτένη από Όσπρια, Λαχανικά και Δημητριακά |
Bio Pasta | |
GOLD | Βιομηχανία Ζυμαρικών ΗΛΙΟΣ | Βιολογικά Ζυμαρικά ΗΛΙΟΣ Χωρίς Γλουτένη από Όσπρια, Λαχανικά και Δημητριακά |
Bio Olive oil | |
GOLD | Nutria AE | ΙΩΝΙΣ Βιολογικό Εξαιρετικό Παρθένο Ελαιόλαδο |
Bio Herb | |
GOLD | Botanic Art | Athonites Organic Herbal Blend |
Bio Beer | |
GOLD | ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΚΟΥΡΗΣ ΚΑΙ ΣΙΑ ΑΕ | ΝΗΣΟΣ ALL DAY ORGANIC |
Bio Cider and Vinegar | |
GOLD | ΔΙΟΔΩΡΑ | ΒΙΟΛΟΓΙΚΟ ΜΗΛΟΞΥΔΟ ΟΛΥΜΠΟΥ |
Πυλώνας 6. Bio Food Service | |
Bio Food & Beverage Online Service | |
GOLD | ΚΡΕΜΜΥΔΑΣ ΒΙΟΚΙΒΩΤΙΑ-BIOKREMMYDAS | BIOKREMMYDAS - Φρέσκα βιολογικά προϊόντα από τα χωράφια μας, στην πόρτα σας! |
Πυλώνας 7. Bio Marketing & RnD | |
Bio New Brand – Launch | |
GOLD | THAMMA Φυσικά Προϊόντα | THAMMA Organic Iced Teas |
Bio New concept | |
GOLD | Βιομηχανία Ζυμαρικών ΗΛΙΟΣ | Organic artesian pasta straws – artesian Βιολογικά Βιοδιασπώμενα Καλαμάκια από Ζυμαρικό |
Όσο πιο γρήγορα, τόσο πιο οικονομικά!
Καταθέστε τις υποψηφιότητές σας έως τις 17/7 και τα Digital Finance Awards θα σας ανταμείψουν με έκπτωση 9%.
1. Healthy Food Product
2. Healthy Beverage Product
3. Healthy Food & Beverage Service
4. Healthy Food & Beverage Marketing & RnD
5. Bio Food Product
6. Bio Food Service
7. Bio Food Marketing & RnD
Περισσότερες λεπτομέρειες για την ημερομηνία και τηνανακοίνωση / απονομή των βραβείων θα λάβετε με τηνενημέρωση των αποτελεσμάτων αξιολόγησης των υποψηφιοτήτων. Σε περίπτωση που διοργανωθεί εκδήλωση απονομής, δικαιούστε μια (1) δωρεάν συμμετοχή για να παραλάβετετο βραβείο. Η δωρεάν συμμετοχή αφορά κάθε συμμετέχουσαεταιρεία (ΑΦΜ), ανεξαρτήτως αριθμού υποψηφιοτήτων που υπέβαλε ή εταιρειών που αναφέρονται σε αυτές. Διευκρινίζεται ότι η επιλογή ανάμεσα στη διοργάνωση τελετής απονομής ή στην ανακοίνωση των αποτελεσμάτων εναπόκειται στην απόλυτη διακριτική ευχέρεια της BOUSSIAS, η οποία θα αποφασίζει κατά περίπτωση (λαμβάνοντας υπόψη και τις εκάστοτε υγειονομικές, πολιτικές και οικονομικές συνθήκες). Οι συμμετέχοντες ουδεμία αξίωση θα έχουν κατά της BOUSSIAS και η BOUSSIAS ουδεμία ευθύνη θα φέρει σε περίπτωση που δεν πραγματοποιηθεί τελετή απονομής των βραβείων.
"*" indicates required fields